YENİ İLİŞKİM.

img_7404
İstanbul uçağı.
Son yıllarda ara ara flört ettiğim uzun mesafeli ilişkimin..
İlk resmi buluşması.
Yeni seksi çamaşırlarımı giydim.
İşler alevlenir belki kim bilir?!
Karnımda kelebekler.
Kalbim pırpır.
Çaktırmıyorum.
En cool halimi takındım.
Çok ta umursamıyormuş gibi görünmek..
Ergenlikten beri en büyük silahım.
Dur! Silahımı mı açıkladım?!

Yoga ile on yılı çoktan aştı ilişkim.
Büyük aşk.
İlk flört yılları.
Beraber yaşama denemeleri.
‘Git-gel’ lerden sonra.
24 saat, hafta içi hafta sonu beraber yaşanan yoğun bir evliliğin içindeyim.
5 yaşında da bir çocuk var ortada.
Sade.
Saadetimizin tatlı meyvesi. 😀
Dolayısıyla artık belli rutinleri olan,
bazı sabahlar çok da heyecan barındırmayan
güvenli sakin uzun süreli bir ilişki içindeyim.

Kariyerin güzel tarafı..
Açıkça aynı anda birden çok ilişki yaşayabilmen.
Bilgiyle beslenirken, yeni bilgiye açlığını gizlemek zorunda olmaman.

Uzun süredir beklediğim yolculuğum başlıyor.
Heart Training.
Adı ” KALP” olan bir eğitim.
Daha ne istenir bilemedim.
Önümüzdeki üç sene.
Organic Intelligence öğreneceğim.
Organik zeka!
Ağzımı sulandırıyor, ne yalan söyliyeyim..
Zeka görünce çok pis aşık olurum.
Kendiliğinden, gösterişsiz ve yalın haline..
Kalbimden vurulurum.
Yeni bilgiler..
Öğrenci olmak.
Yepyeni bir konuda.
Derinlere dalmak.
Öğrenebilmek için, tam kapasite ‘orada’ olmak.
Beni çok heyecanlandırıyor.

Günlük hayat içinde işletmeci olarak..
Dört işlem gerektiren hesaplar,
ve çoğunlukla bir iki hamlede çözülen organizasyon problemleri ile uğraşırken..
İçimden çığlık yükseliyor bazen.
“Bundan daha zekiyim beeennn!”
Şimdi göreceğiz zeki miyim değil miyim. 🙂
Amerikalı hocalar çatır çutur nörobiyoloji anlatırken..
‘Zeki değil.’ hissedersem büyük mızıkçılık yaparım..
Baştan söyliyim.

Bu hafta size yazamayabilirim.
İlişki içinde mahremiyete inananlardanım.
Hem hangi derinliklere dalıcam nereden bilirim.
Heyecanlı buluşmam Travma Terapi Eğitimi ile eninde sonunda.
Şu yazıyı çevirsem.
Amerikalı hocaların boş bakışları karşısında fena halde kalakalırım.
En çok bunu biliyorum.
Yabancı dost.
Bizde herşey her an.
Biraz ateşli, biraz acılı..
Bolca heyecanlı hale dönüşebilir.
Anadolu’nun sıcak topraklarının, Akdeniz’in deli sularıyla buluştuğu şehrin kadınıyım.
Sen gel beni yeni aşkla tanıştır.
Gerisini biz aramızda hallederiz.

Yeni döneme.
Bilgiye.
Deneyime.
Heyecanla dalmak üzere.

Sade’ce.
Sevgiyle.

Öyküm.

Yorum bırakın